Saturday, May 30, 2009

ingat dan kenang



setiap kali aku tringat smula semua kesah sedih hidup aku, mesti meleleh air mata

pedih sangat rasa

dunia ni memang tak adil

manusia memang kejam

tapi, bila aku pikir2 balik..

untuk ape aku kenang sume tuh

buat sakit hati jek kan

maybe it's time for me to
try to.....,

buang yang keruh, ambil yg jernih



"you can't have a better tomorrow if you are thin
king about yesterday all the time"




4 comments:

~M i z a ~ said...

sya stuju!

::narita:: said...

miza,

i do cherish u muax muax

~M i z a ~ said...

For the rest of my life
You don't have to think twice
I will love you still
From the depths of my soul
It's beyond my control
I've waited so long to say this to you
If you're asking do I love you this much
I do

*ewah...eawah* sambung cpt lagu nih..hahaha!

::narita:: said...

ehehhe...
lagu 98degrees kan..
i do..cherish u muahaha..
nt time kawin bole la psang lagu nih